ΔΕΥΤΕΡΑ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΤΙΣ 10:00 PartTIME LIVE ΣΤΟN ART TV

Η ΑΓΝΩΣΤΗ ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ GEORGE MICHAEL ME THN ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΑ DIANA




Η ΑΓΝΩΣΤΗ ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ GEORGE MICHAEL ME THN ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΑ DIANA



O George Michael ένα απόγευμα γνωρίζει την πριγκίπισσα Diana στο σπίτι του κοινού τους φίλου Sir Elton John. Η συμπάθεια είναι αμφίδρομη και οι δυο τους θα μιλάνε συχνά στο τηλέφωνο. «Τις περισσότερες φορές καλούσε εκείνη. Νομίζω ήθελε παρέα. Εγώ δίσταζα να τηλεφωνήσω. Υπέθετα λανθασμένα αυτό που όλοι υποθέτουν και για εμένα: πως είχε δεκάδες φίλους», θα πει χρόνια μετά το θάνατο της στην Huffington PostΔεν ήταν ο μόνος, όμως, λόγος. Είχε την αίσθηση πως η Diana ζητούσε κάτι περισσότερο από εκείνον. Πως είχε ερωτικό ενδιαφέρον για τον ποπ σταρ. «Συνέβη αυτό που συνέβαινε και με πολλές άλλες γυναίκες. Κυρίως γυναίκες με δύσκολα παιδικά χρόνια ή γυναίκες που οι άντρες τους έχουν παραμελήσει. Είμαι προστατευτικός με τις γυναίκες, όπως είμαι με τις αδερφές μου και αυτό τις ελκύει σε εμένα. Σε κάθε περίπτωση ακόμα αισθάνομαι τύψεις για τον τρόπο που της φέρθηκα».




                                           
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου